Vraag
Joke Vlaar 2 jaar geleden

Kunt U mij informeren over de mogelijkheden van verhuur voor concerten door de Alkmaarse kerken ?

Wij , het Alkmaars Symfonie Orkest, maken graag gebruik van de mogelijkheid om een concert te geven in een van de mooie monumentale kerken van Alkmaar. Kunt U mij informeren bij welke kerken dat mogelijk is?

met vriendelijke groet,

Joke Vlaar,

secretaris Alkmaars Symfonie Orkest

Lees meer over: Concerten
Statistieken
Profielfoto van Frans Trimpe Frans Trimpe
2 jaar geleden

Dag Joke,

Het Witte Kerkje, De Terp, in Oudorp wordt regelmatig gebruikt voor concerten.

Onze zaal is wel beperkt van omvang, daarom nodig ik je van harte uit om een keer te komen kijken naar de mogelijkheden.

Je kunt met mij contact opnemen via 06-81118194 om een afspraak te maken.

Frans Trimpe

Profielfoto van Henk Pielage
(onbekend)
Profielfoto van Henk Pielage Henk Pielage
2 jaar geleden

Joke,

De Laurentiuskerk, Herenweg 77 Oudorp is een kerk met maximaal 500 zitplaatsen. De zijbeuken hebben echter beperkt zicht op het priesterkoor. Het priesterkoor kan worden ontruimd zodat er een geschikt podium kan worden gecreëerd. De ruimte kan worden verhuurd t.b.v. concerten als deze passend zijn in de kerkruimte, te beoordelen door het bestuur. Er is een vleugel aanwezig. Eventueel kan ook het orgel worden gebruikt.

Belangstelling? Neem contact op met het locatiebestuur via laurentiusoudorp@dominicusparochie. nl